Noticias:

Buenos Dias a todos.
El motivo de esta Nota es para deciros que, debido a unos problemas de registro del dominio,nos hemos visto obligados a trasladar el foro ,ahora está en FOROMINI.CLUB el cual nos ha costado un dinerillo.Allí está volcado todo el Foro antiguo.
Gracias por vuestra confianza como socios VIP,y vuestras donaciones año a año
El Equipo de Foromini.club

Menú Principal

Kdd. Enero 2011

Iniciado por Cooper_Morris, Diciembre 11, 2010, 11:16:02 PM

Tema anterior - Siguiente tema

Cooper_Morris

   Bueno pues para felicitar el nuevo año haver ke se hace,,, la cosa creo ke esta chunga porke siendo dia dos kiza todabia haya un poco de resaca... ;D


Lo importante no es saber, sino tener el telefono de Cibeux..!!

blitzkri

Baixaràs? Ens faras l'honor?


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

Cooper_Morris

No ho crec,,, de moment tinc el mini sense cambi.. estoy en ello, a més estic repasant la instalacio elctrica del davant ke he tingut algun problema i estic pendent del planchista....


Lo importante no es saber, sino tener el telefono de Cibeux..!!

Furio

Alex, jo podria recollir-lo. si realment vols venir ;)

blitzkri

Cita de: Furio en Diciembre 13, 2010, 09:10:06 AM
Alex, jo podria recollir-lo. si realment vols venir ;)


La paraula clau es "realment".


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

mosss

 Ara si q t' han cardat Cooper_Morris... ::)

Cooper_Morris

La clau del gironí de costa es ke es lliure, no depent de ningu,,, sempre s´ha pescat la seva propia sardina i anar de paket encara ke agraeixo l´oferiment no m´agrada,,,,si baixo baixaré amb algun altre vehicle, no depen de mi sol, tinc una nena, una dona en estat i no es ke ho estigui passant gaire bé ultimament, l´embaraç no va tant plàcid com l´altre,,,,

a més tot depent suposo de la resaca....


Lo importante no es saber, sino tener el telefono de Cibeux..!!

blitzkri

A que truquem a la Cris i ella si s'apunta?

Nen qué millor pels que o estem passant malament que un diumenge d'esbarjo.


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

Cooper_Morris

Xavi ke no t´ho nego,,, tinc moltes ganes de una trobada de KM, pero no es pillar el cotxe i prou,,, jo tinc ke fer 98 kilometres de baixada mes la sortida, la tornada... tot això es benzina i pasta dels fills de puta del peatge,,,,, i tinc una pila de gastos com per anar gastant per aki i per alla... a més durant la setmana no faig res mes ke currar i tinc una pila de oses per fer ke cada dia la llista va creixent....i no faig res de res,,, ke dirte ke m´he tirat un mes anant amb llargues perke les curtes estaven fosses i encara no he comprat les bombetes...


Lo importante no es saber, sino tener el telefono de Cibeux..!!

mosss


Cooper_Morris

Cita de: mosss en Diciembre 13, 2010, 10:17:58 PM
Però tu no ets de costa

repasa la geografia de Catalunya i descobriras ke Llagostera té en les seves terres  una platja de 6 metres cedides a Santa Cristina.


Lo importante no es saber, sino tener el telefono de Cibeux..!!

blitzkri



Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

Cained

Cita de: Cooper_Morris en Diciembre 13, 2010, 10:14:29 PM
Xavi ke no t´ho nego,,, tinc moltes ganes de una trobada de KM, pero no es pillar el cotxe i prou,,, jo tinc ke fer 98 kilometres de baixada mes la sortida, la tornada... tot això es benzina i pasta dels fills de puta del peatge,,,,, i tinc una pila de gastos com per anar gastant per aki i per alla... a més durant la setmana no faig res mes ke currar i tinc una pila de oses per fer ke cada dia la llista va creixent....i no faig res de res,,, ke dirte ke m´he tirat un mes anant amb llargues perke les curtes estaven fosses i encara no he comprat les bombetes...

No et pots imaginar com entenc el que dius, anims, el mon no s'acaba dema, encara ke ens ho vulguin fer creure, t'aseguro ke sortirem d'akesta.
[url = http://yunkie.pictiger.com/images/17337745/] [img] http://img4.pictiger.com/533/17337745_th.jpg [/ img] [/ url]

juanones


oscarfemo

Cita de: juanones en Diciembre 23, 2010, 06:41:51 PM
MANDA CARALLO >:(

Manda collós!! home vai,eu que pensei que este post era pra todo o mundo pero vexo que só é pros catalans.Pois nada herdeiros de Breogan,nós tamén podemos quedar e tomar unhas racións de polvo  ;)

El spam de este foro est� controlado por CleanTalk