Noticias:

APORTACION VOLUNTARIA de 5€ para usuario ForominiVIP
Este Foro se mantiene gracias a la aportación de algunos de sus miembros,En Principio nadie está obligado a aportar esta Cantidad, pero es suficiente de momento para mantener al menos el coste del servidor , esto significa en números q necesitamos al menos 50 ingresos de 5€ .....sino llegamos al importe... deberemos cerrar el Foro.
Muchas Gracias

Menú Principal

KM Octubre SORPRESAS!

Iniciado por blitzkri, Septiembre 18, 2013, 01:25:45 PM

Tema anterior - Siguiente tema

blitzkri

Nens i nenes tenim una gran sorpresa per a la propera KM d´octubre, ens estem movent i tenim una cosa molt guapa per passar el diumenge, ja us podeu anar mudant i fent neteja als Minis.

En breu programa i més informació.


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

orejas

hasta aqui no llega la sorpresa jajajaj

blitzkri

Hombre molaría pero creo que en un domingo no nos da para ir y venir!


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

orejas

Cita de: blitzkri en Septiembre 18, 2013, 04:59:53 PM
Hombre molaría pero creo que en un domingo no nos da para ir y venir!

jajja me imagino

mosss

 La ruta és transvallesana de Terrasa a Caldes de Montbuí.

mosss

#5
 Bé doncs ja puc explicar una mica més com anirà això. El pla és sortir a les 10 del matí del Parc dels Països Catalans de Terrassa direcció a Caldes de Montbuí acompanyant un scooter run (trobada de vespes i lambrettes). On és celebrarà una festa Soul amb vermouth amb ambient familiar. Després hi haurà sessió de Dj's, per part del club Scooterista Vespa Soul.
Només estem convidats a la ruta, si algú és vol quedar al vermouth o tot el pla complert, aquí hi han més dades. Conto amb vosaltres.
https://www.facebook.com/events/628107387211013/

mosss

 Hauriem de dir quants serem. De moment som 2.
1 mosss
2 Blitzkri

perdi68

Jo si puc hi anire ja que quan acaba estic al costat de casa

mini blue

Ya som 4 jo si que anire, pero mosss podriem sortir desde karl mrx, fins a terrasa que per aquesta ciutat ja em vaig perdre, home ya esta be de treballar el caps de setmana y disfrutar de mini .

mosss

Jo no tinc ni idea de circular per Terrassa. Tirare de Gps amb en Blitzkri per perdren's junts. Lo de quedar a KM no es bona idea pq hauriem de quedar a les 9 i quedant a les 10, el personal venia a 3 d' 11...

mini blue

Ten tota la rao en km sempre sortiem una mica tard, a veure si tenim sort y no plou, que entra aigua al mini

perdi68

Llavors hi ha kdd? Si voleu podem kedar al baricentro ?

perdi68

La direcció es al Parc dels Catalans a Terrassa com diu Mosss. Es q al Gps no surt la direccio dels paisos catalans.


forti

A veure si podeu fer algunes foto els que hi aneu.
pel mes que ve, hi ha una trobada a la Batlloria. Estaria interesant.

El spam de este foro est� controlado por CleanTalk