Noticias:

APORTACION VOLUNTARIA de 5€ para usuario ForominiVIP
Este Foro se mantiene gracias a la aportación de algunos de sus miembros,En Principio nadie está obligado a aportar esta Cantidad, pero es suficiente de momento para mantener al menos el coste del servidor , esto significa en números q necesitamos al menos 50 ingresos de 5€ .....sino llegamos al importe... deberemos cerrar el Foro.
Muchas Gracias

Menú Principal

KDD setembre (9/9/12!!)

Iniciado por Furio, Agosto 13, 2012, 09:35:32 AM

Tema anterior - Siguiente tema

Furio


mosss

 Igual no vinc en Mini... 8)


Ross

Ostia Joan quina maravella,q guapo
trucam quan puguis.
una abraçada




 
  • All Numbers

  • 015

ALFREDO


mosss

weno, doncs comencem la llista;
Furio
blitzkri
mosss
Cibeux
Al loro! q hi haura paradeta de merchandaising de Foromini.com i hasta aquí puedo leer...

blitzkri



Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

mosss

 
Cita de: blitzkri en Agosto 18, 2012, 11:18:45 AM
Cibeux?
Si vinc amb lo tr4, algú ha de portar el meu mini...

Ross

Joan
Ja t´el portaré jo el mini fa anys estaba acostumat a portar un authi mini cooper,si vols ,jo si puc vindre vindre amb el Bini,q la dona si pot portar,aniria bé q ja quedem a un lloc quans mes millor y agafar un restaurant a menu si pot ser i sino os bocata,es pèr fer una sobrataula y ames discutir els teme q tenim pendent OK
digeume alguna cosa OK
una abraçada




 
  • All Numbers

mosss

Cita de: Ross en Agosto 19, 2012, 03:18:34 PM
Joan
Ja t´el portaré jo el mini fa anys estaba acostumat a portar un authi mini cooper,si vols ,jo si puc vindre vindre amb el Bini,q la dona si pot portar,aniria bé q ja quedem a un lloc quans mes millor y agafar un restaurant a menu si pot ser i sino os bocata,es pèr fer una sobrataula y ames discutir els teme q tenim pendent OK
digeume alguna cosa OK
una abraçada

Si en Pere al final no pot venir, s' accepta Rosss com mini-driver. Lo del dinar complicat, al lloc on es fa es una mena de poligon q hi ha un centre comercial q a sobre està tancat. Però hi haura barra com a Sils. No pateixis pel temps q donarà per parlar tot el q calgui.

Miniobsesion

No em crec res de res...

blitzkri

Cita de: Miniobsesion en Agosto 20, 2012, 02:08:31 PM
No em crec res de res...

Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja!


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

mosss

Cita de: Miniobsesion en Agosto 20, 2012, 02:08:31 PM
No em crec res de res...
Ok.
Assistents:

Blitzkri
Mosss
Cibeux
Rosss
Furio
Miniobsesion

mosss

 Hauriem de tornar a fer xapes.

mosss

 Acabo de parlar amb l' organització de l' event i confirmat, hi haurà paradeta amb tot el merchandaising de "Foromini.com".

blitzkri

Vale a part de "tot el merchandissing" que inclou samarretes i espero que xapes no tenim res mes pero vale.

Hem de pensar com es fa la paradeta o ens posem rotllo poligonero amb el capó obert? Necessitem una taula, un parasol o alguna cosa no? Estic per soltarli les samarretes al paio aquell que te botiga i que ens les vengui ell.


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

El spam de este foro est� controlado por CleanTalk